ikvallardetfest.blogg.se

"Modellen"

Publicerad 2014-02-04 21:08:00 i Fest, Lär känna oss,

Tja tja bloggen! Är det inte så man säger? Detta är första gången jag gör ett inlägg i en blogg så ha inte allt för höga förväntningar på mig, för jag är ingen manlig Paow, Dessie eller Blondinbella och vad dem alla nu heter. Presentation var de ja, vem är jag då? Mina vänner kallar mig för "the naked man" efter att ha svept nästan en hel minttu och sprungit naken runt huset och avslutat med ett bad i grannens pool, på en fest i somras. Men det är en annan historia. Själv kallar jag mig Modellen som även mina närmsta vänner säger. Till alla ni som kommer fråga efter bild på mig så kommer det ej att visas här i bloggen. Undantag kan dock självklart göras. Vid ansökan av att få se en bild, skriv en kommentar vad du heter på facebook så ska vi nog kunna lösa det.

 

Det roligaste jag vet är att festa med ett riktigt skönt gäng. Ett exempel på ett riktigt skönt gäng är mina vänner, sociala och allmänt underbara personer som alltid går all in när de festas. En bra fest för mig ska innehålla mycket sprit, bra musik, massa sköna människor och snygga tjejer. Den ska även vara svår att minnas i efterhand.

 

Jag vill inte avslöja allt för mycket om mig själv, då tanken är att det inte ska vara allt för uppenbart om vilka vi egentligen är. Ni får helt enkelt lära känna mig under resans gång. Skulle ni någon gång bli sugna på att träffa eller kanske festa med mig eller någon annan från mitt sköna partycrew är det bara höra av sig här på bloggen med en kommentar.

 

På återseende partymänniskor, och glöm inte att snart är de helg!

 

/”Modellen” 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

IKVÄLL ÄR DET FEST.

I den här bloggen kommer du att få följa fyra party galna vänner, som vänder upp och ner på Stockholms gator. Här kommer alla smaskiga detaljer om deras utgångar, missöden och galna upptåg skrivas ner. Tänk inte, kör bara är deras motto!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela