ikvallardetfest.blogg.se

"Måsen"

Publicerad 2014-02-04 21:10:00 i Fest, Lär känna oss,

Öppnar upp för första inlägget cha cha. Måsen här killen som nästan alltid har leendet framme, har man kul så ska man skratta så enkelt är det bara. Mina vänner ser mig som en glad person som oftast blir lite för full men all in är mitt måtto. Jag är verkligen inte player typen men jag är killen som tjejerna gillar att umgås med för att få ett leende på läpparna. Kallas måsen eftersom jag skrattar för mycket och kan inte hålla tyst. När jag inte är underbar på festerna är jag killen som gör bort sig totalt men oftast på ett bra sätt med skratt.

 

Dem roligaste utgångarna är dem mest spårade därför kör jag alltid några extra jägershoots under förkröket. Det är jävligt roligt och dansa men när man är inte är någon stjärna hamnar man ofta i VIP:bordet istället. Minnesförluster är min bästa vän, att vakna upp mitt i ingenstans och inte komma ihåg något är en bra kväll. Min plånboks värsta fiende är dem här söta tjejerna som jag gärna super under bordet. Det är aldrig en riktig fest utan snygga tjejer och "Måsen".

 

Peace out!

 

// "Måsen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

IKVÄLL ÄR DET FEST.

I den här bloggen kommer du att få följa fyra party galna vänner, som vänder upp och ner på Stockholms gator. Här kommer alla smaskiga detaljer om deras utgångar, missöden och galna upptåg skrivas ner. Tänk inte, kör bara är deras motto!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela