ikvallardetfest.blogg.se

"Dramaqueen"

Publicerad 2014-02-04 21:10:00 i Fest, Lär känna oss,

Jag är en party glad tjej som alltid fuckar ur när det är fest. Jag är spårad och inte rädd för att skämma ut mig.  Mina vänner kallar mig ”Dramaqueen” för att jag har alltid det senaste skvallret om alla. Jag kan lätt börja bråka på klubben, kanske är det för att alltid är rak på sak och säger vad jag tycker och tänker. Bitchar någon mot mig kommer dom inte lätt undan!  


En vanlig fredagkväll startar oftast hemma hos mig då jag ordnar dom bästa förkröken.  Med min partylista, en kortlek & lite alkohol kan jag göra vem som helst taggad på livet.
Lämnar du mitt hus otaggad passar du helt klart inte in i vårat gäng, där party är allt som gäller.

Nog med att jag är mycket för drama men står vi inte på listan brukar det inte vara något problem. Med min sköna attityd och falska leende får jag vakterna dit jag vill och vi kommer in som planerat.  Jag nöjer mig inte med det vanliga, en kväll utan vip bord är som en filmkväll med pojkvännen, alltså inget för mig.  

 

Jag har väldigt lätt att få nya vänner, då jag är väldigt framåt och social. Av någon av anledning vänder sig alla mot mig för sitt skvaller, och jag tar emot det mer än gärna.

 

 

/”Dramaqueen”

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

IKVÄLL ÄR DET FEST.

I den här bloggen kommer du att få följa fyra party galna vänner, som vänder upp och ner på Stockholms gator. Här kommer alla smaskiga detaljer om deras utgångar, missöden och galna upptåg skrivas ner. Tänk inte, kör bara är deras motto!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela