ikvallardetfest.blogg.se

"Charmtrollet"

Publicerad 2014-02-04 21:09:00 i Fest, Lär känna oss,

Känner att min kära vän ”Modellen” satte ribban rätt högt med sin presentation men ja ska göra mitt allra bästa för att inte göra er besvikna!

 

Jag är en partyglad tjej i 20års åldern som älskar fest och allt va de innebär! Ute på krogen är det jag som intar dansgolvet först och lämnar det sist! Mina närmsta vänner kallar mig för ”Charmtrollet”. Kanske är för att de inte krävs så mycket av mig för att få killarna på fall! Jag älskar att flirta och får ofta höra att det är något jag är bra på, ibland sker det dock omedvetet vilket kan få sina konsekvenser… Hehe tur att jag har mina vänner som kan rädda mig från både den ena och den andra!

En riktigt bra utgång för mig ska innehålla musik man kan skriksjunga med till, ett stort, mer eller mindre fullproppat dansgolv, goda drinkar och snygga killar är ett måste! Ja menar hallå, ja måste ju ha någon att flirta med! 

 

Lämnar aldrig krogen utan en Tequila i kroppen, varannan vatten existerar inte i min värld!

 

Precis som min kära vän skrev nedanför så ska vi försöka att inte avslöja för mycket! Lämna en kommentar om ni är lika partyglada som jag eller om ni känner för att ha någon att flirta lite med!

 

/”Charmtrollet”

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

IKVÄLL ÄR DET FEST.

I den här bloggen kommer du att få följa fyra party galna vänner, som vänder upp och ner på Stockholms gator. Här kommer alla smaskiga detaljer om deras utgångar, missöden och galna upptåg skrivas ner. Tänk inte, kör bara är deras motto!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela